Fiavita

Alla inlägg den 3 maj 2011

Av Becca och Penny - 3 maj 2011 22:06

Tjingeliing, du har man varit på grön kort kursen och sedan så åkte man hem också tog ja mig en lååång kokhet dusch, för att de va länge sedan!  


I alla fall, grymt nice att Elin Berg också går grönt kort kursen så man har Någon att prata med i alla fall! Haha, en grymt rolig tjej där!    



Men nu så ska jag kolla på film, ära natur godis och sedan sova! 


Natti Natti   /Becca


 

Av Becca och Penny - 3 maj 2011 15:17

Cheena Cheena, kom för typ en halv timme hem från skola och märker att mamma inte är hemma, WTF!? Och hon har tagit Snobben med sig, så ja är heeelt ensam ;O


Hinner nog inte rida idag heller efter som att om typ en och en halv timme så ska vi börja åka mot Näset för att det är ju Grönt Kort Kurs!   

Så de lär ju bli nice i alla fall!    



Men nu så ska jag väl ta av mig mina shorts och strumpbyxor, SOM HAR GÅTT SÖNDER! -.-' och dra på mig ett par mjukisar eller ngt som jag kan ha i stallet sedan! 


Chue   /Beccaa


   + är Jävligt gla att hästarna inte kommer in och ser ut så här längre! 

Nu kan du få rulla dig bäst du vill Jesse!   

Av Becca och Penny - 3 maj 2011 14:34

åh, jag blir så himla trött. Igår när jag skulle brodda Athos så inser jag att hovslagaren slagit på en sko UTAN broddhål?! Men så tänkte jag att så länge det inte regnar så är det ju ingen fara MEN så ringde mamma imorse (nej, hon orkar inte gå upp till övervåningen) och sa att det regnade och smöade ute så då sket sig det. Jag som vill ut och tävla! :(


/Penny

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards