Fiavita

Alla inlägg den 1 maj 2011

Av Becca och Penny - 1 maj 2011 21:01

Inatt var det en häst som blev skuren i svanesund.. 5 km ifrån där jag bor! fattar ni hur orolig jag är att dom ska komma hit o skära våra hästar inatt eller? hoppas verkligen bara det var fulla ungedomar eller något eftersom det var valborg igår...

Det är läskigt hur sjuka människor det finns alltså.


/Penny

Av Becca och Penny - 1 maj 2011 20:36

Jo Heeej! 


Jag har precis hittat sladden till min mobil, så jag kan ju använda den som kamera och ladda in dom bilderna på datorn!   




Sitter just nu och kollar på tv4;an program "fenomen", och det är ju sjukt fränt hur dom Kan! *avis* haha   



Tur att mobil kameran är så grym! 

/Beccaa


 

Av Becca och Penny - 1 maj 2011 16:52

NU ÄR PRISET OSV. SATTA PÅ KAMERAN. 

LÄS HÄR OCH SE BILDER TAGNA MED DENNA KAMERAN!


http://beccalodin.bilddagboken.se/p/friends.html?ctype=1#/p/show.html?diaryname=BecCaLodin&id=489130135 


__________________________________________________________________

Av Becca och Penny - 1 maj 2011 16:26

Jo hejjsan, idag blir det nog ingen ridning alls, absolut inget "rid-väder" ute och jag känner mig trött och förjävlig... 


Sitter just nu och kollar på ett jätte spännande program på 4;an om tvilling tjejerna Tatiana och Krista som sitter ihop i hjärnan, som ser det den andra kan osv. 

Jätte häftig! Sitter även och skriver priserna osv. för min kamera. efter som att jag nu har betsämt mig för att sälja kameran då den kommer tillbaka från lagningen! =)


Vet inte riktigt hur mycket jag kommer sälja den för än, men de får vi väl se!   


/Beccaa   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards