Fiavita

Alla inlägg under januari 2011

Av Becca och Penny - 30 januari 2011 11:40

Dag 09- Ett minne jag har
 
 
 
Ett minne, jag vet inte om jag ska ta ett dåligt eller ett bra...
Oh jag orkar inte skriva så långt heller, vilket jag nog Ändå kommer göra. För det är väldigt svårt för mig att kortfatta mig... Haha, märkt de kanske?   
 
Kanske kan skriva om den gången jag och Moa var ute och red Nekter och Pors, ett stort fullblod (tror jag?^^) som vi hade förut för 3 sommarar sedan.
 
Jag och Moa red på en äng där vi skulle gallopera, och när vi kommer in där så stor det en häst mitt på ängen typ och bara stirrar på oss, jag ba "SPRING!" typ för att hon inte skulle följa efter oss och vi bara stack. Och jag som hade Pors, en trav häst bara travade fortare än vad Moa galloperade, och sedan när vi fick stopp på dom satt vi och skrattade tills vi typ halv dog xD
 
Moa hade ju aldrig ridit tidigare, bara typ dagen innan hemma hos oss också.
Hon var Riktigt duktig och Modig för att vara första gången!   
 
 
 
Men så ska jag ut till stallet och hjälpa mamma x)
 
 
HEJDÅ!   

Av Becca och Penny - 30 januari 2011 01:26

Dag 08- En person som betyder mycket för mig

 

 


Bea Anders, fy fan vad jag saknar dig.

Mitt allt är du Bea, älskar dig   

Av Becca och Penny - 30 januari 2011 01:16

Dag 07- Två utomhusbilder

 

 

 

 

2 vackra sommar bilder     

Av Becca och Penny - 26 januari 2011 21:51

  

 

Hästarna ger oss dom vingar människan aldrig fick !

Av Becca och Penny - 26 januari 2011 21:11

Ett enkelt svar, i Robins armar!   




Av Becca och Penny - 26 januari 2011 20:37

Hej, jag vet att jag varit rätt så Off här de senaste 2 dagarna, men igår så satt jag inte så mycket vid datan alls. Bara in och kollade Facebook och Stallet.se en snabbis och sedan stängde jag igen. Så de blev inget skrivet   

Lägger in 2st sånna dära saker idag då, eftersom jag inte har skrivit någon på 2 dagar :)


Dag 05- En bild när jag var liten

 

Eftersom jag sitter på massas dator så har jag ingen bild när jag var liten, men jag kan kolla om jag hittar någon lite äldre bild någonstans i alla fall   

 

 

 


några min senare...  

 

TITTA VAD JA HITTADE PÅ MIN BDB VääääLDIGT LÅNGT BAK!   

 

  

 

En gammal bild när jag rider Flamenco, haha det var ju tider det! När man inte var typ en meter förlång       

Av Becca och Penny - 24 januari 2011 19:59

Dag 04- Något jag saknar 

 

JAG SAKNAR SOMMAREN!

 

 

Skit vinter är vad det heter... -.-'


Av Becca och Penny - 23 januari 2011 15:59

  

Jag valde bara en av de bilder sedan de tidigaste dagarna, och såklart blev det den här. Det är i mitt rum i min spegel, på kortet är det min pappa.

Jag vill hellst inte prata om honom, så jaa vi skiter i det bara...




  


Slutar med en gammal bild på mig och Jesse och säger Hejdå, för nu ska mamma ha internet   

Ovido - Quiz & Flashcards