Fiavita

Alla inlägg under februari 2011

Av Becca och Penny - 24 februari 2011 17:07

  

Visade mamma min mage där jag fått en blyertspenna igår. 

Sedan visade Lars mig en prick han har på handen där en tjej hade stuckit honom med en penna i 5:an och det är fortfarande kvar! Han är ju 53år, fyller 54år!...


Men vafan, sexig mage med en svart prick på, haha. Inte...

Av Becca och Penny - 24 februari 2011 15:44

Hejjsan, skulle egentligen sticka ut med Madde och Rida Jesse nu, men så blir det inte... I stället ska jag sitta inne, göra matte läxan. Eftersom det jag gjorde igår var inte läxan... Lixom, WTF!? vad sur ja blev, men det gjorde i alla fall att jag fick träna lite extra inför matte Diagnosen idag, har ju hållit på 2-3 lektioner med den, hoppas jag blir klar nästa för efter det måste jag göra provet. Det måste jag göra innan sportlovet, och det får vi ju nästa vecka. Någonting bra i alla fall!   



Skolan idag då, fick lite små problem med magen. Men det blev lugnt efter att tag i alla fall   



Asa rädd i morse, jag brukar alltid ta en tablett efter att jag ätit frukost på skolan, också när jag sitter i taxin tror jag nästan att jag hade glömt dom. PANIK! rotade runt i typ hela väskan, men tillslut hittade jag dom!   


  


Men nu ska jag ta och hämta mina skol grejjer och ta på mig ett par strumpor, det börjar bli lite små kallt om fötterna.. haha! *Blink!* ;)



Hejj   

Av Becca och Penny - 24 februari 2011 07:29

Hejsan, snart måste jag gå ner för att dra iväg till skolan, Helt osminkad oh allt är jag! Men jaja, kanske skulle ha vaknat tidigare... Får väl bara skylla mig själv, men det är inte så roligt att kliva upp tidigt på morgonen!   



Sitter just nu och spelar lite musik på spotify, har Faktiskt gjort en lista för en gångs skull! Haha   Här är den, lyssna på den ni med! 

NEW :D 19 / 2  


om den fungerar alltså... Haha   



Men nu ska jag platta håret lite, måste säga att denna "kräm" till håret som mamma köpte till mig är en BIG BIG HELP som får mitt hår att ligga som det ska och inte blir vågigt! Ni borde prova den ni med! Mamma köpte den i matfors hos en frisör (Vet inte vem) och jag har Ingen aning om hur mycket den kostar.

Men för dyr kan den ju inte ha varit, då skulle ju mamma Aldrig ha köpt den... haha   


  


Men nu är jag Rätt så tvingad att stänga ned här... Ha en Toppen Toppen dag!

HEJ!   

Av Becca och Penny - 23 februari 2011 22:15

  


EN liten fågel bild som jag fotade hos Farmor och Farfar.


Men nu ska jag lägga mig, eller i alla fall stänga ned datorn innan Lars tar den av mig... Haha, natti Natti!     

Av Becca och Penny - 23 februari 2011 21:15

  

Jaa, detta är vad man har åstakommit, känner mig duktig! 

Har även varit i stallet, mockade 2 boxar, dom va grymt jobbiga faktiskt... 

Det blev 3 skottkärror, och det är inte det roligaste att dra ut dom till hagen, som tur var var Guli redan inne då så man slapp öppna och stänga hagen och grejja med det...   




Men ligger i sängen nu och snackar me Robin lite, säger inte så mycket då men, haha   



Av Becca och Penny - 23 februari 2011 16:53

DET ÄR INTE LÄTT NÄR DET ÄR SVÅRT, som sagt var.



Har inte mått så bra senaste veckan, därför har jag inte riktigt orkat blogga heller... Men de struntar vi i nu! Ska se om man börjar blogga igen minst ett inlägg varje dag, men det får vi väl se   



Men bara för att det är en "ny" start på bloggen nu då, så tar vi och gör en


  

Börjar nu, idag, på en gång!





Haha, men ses senare, drar ut till stallet nu! Chaa  

Av Becca och Penny - 15 februari 2011 18:19

Dag 23- Vad jag vill bli när jag blir stor



Jag vet inte riktigt vad jag vill bli, men jag vet att jag vill bli lycklig!...



  

Av Becca och Penny - 14 februari 2011 13:49

Ni kan väl knappast ha missat den nya com hem reklamen?   



Ovido - Quiz & Flashcards